Fotografija: Za godinu dana bjelovarska žila kucavica trebala bi osvanuti u novom ruhu/ Foto: Deni Marčinković
Galerija
Za godinu dana bjelovarska žila kucavica trebala bi osvanuti u novom ruhu/ Foto: Deni Marčinković

Nakon Terezijane kreće obnova korza: "Asfalt je prošlost, moramo imati urbani identitet"

Korzo više nikada neće izgledati kao što je to bilo prije. Bit će ovo jedan urbani štih, kakvog imaju razvijene metropole, smatra Hrebak



- U idućih 15 dana počet će radovi na rekonstrukciji gradskog korza, pored ostalog poručio je bjelovarski gradonačelnik Dario Hrebak na današnjoj konferenciji za medije.

Kako se moglo čuti, Državna komisija odbacila je uloženu žalbu te prvotno izabrani izvođač radova napokon može prionuti poslu.

Radovi vrijedni 10 milijuna

- Radove će izvoditi MATO EL-D, tvrtka iz Ivanić Grada čije ja ponuda iznosila nešto manje od 10 milijuna kuna, odnosno bitno manja od procijenjene vrijednosti. Iako smo u početku razmišljali da radove podijelimo na nekoliko faza, odlučili smo se sve napraviti u jednom potezu. Rok za završetak radova je 12 mjeseci, a počinje teći od danas, kada ćemo službeno potpisati ugovor, naglasio je Hrebak.

Dodao je i to da sada slijedi sastanak s ugostiteljima koji rade na korzu te s predstavnicima izvođača radova, kako bi se pronašlo najpovoljniji model za sve.

Mato Duvnjak i Dario Hrebak/ Foto: Deni Marčinković
Mato Duvnjak i Dario Hrebak/ Foto: Deni Marčinković

- Korzo više nikada neće izgledati kao što je to bilo prije. Bit će ovo jedan urbani štih, kakvog imaju razvijene metropole. Asfalt je passe i prestanimo se ponašati kao selo. Očekujem buru javnosti i po pitanju ovog projekta, baš kao što je to bio slučaj tijekom radova na Boriku, bazenu, Domu kulture, pa u konačnici i u središnjem gradskom parku. Međutim, ne sjećam se da su se po završetku tih radova vukli neki repovi, istaknuo je bjelovarski gradonačelnik.

Problem prometa na korzu

Na konferenciji se Hrebak osvrnuo i na pitanje prometa na korzu.

- To je jedna vrlo kompleksna stvar. Bjelovarčani su navikli na to, a stare navike jako je teško ukidati. Pitali smo i Prometni fakultet, međutim univerzalnog rješenja s kojim će svi biti zadovoljni nema. Grad će i ovdje pokušati naći neki model koji će biti najpovoljniji za sve, poručio je Dario Hrebak.

Asfalt na korzu odlazi u povijesti, kaže Hrebak/Foto: Deni Marčinković
Asfalt na korzu odlazi u povijesti, kaže Hrebak/Foto: Deni Marčinković

U ime izvođača radova obratio se direktor Mato Duvnjak, kazavši da u posljednjih 30 godina, koliko tvrtka djeluje, nikada nisu imali reklamacija.

- Napravit ćemo sve da i ovaj put zadovoljimo u svim segmentima te da korektno i kvalitetno odradimo posao, zaključio je Duvnjak