Fotografija: Direktor TZ BBŽ Marcel Medak iskazao je zadovoljstvo dosadašnjim radom i suradnjom na ovom za BBŽ vrlo značajnom projektu, čiji rezultati će se vrlo skoro vidjeti u praksi/Foto: Martina Čapo
Direktor TZ BBŽ Marcel Medak iskazao je zadovoljstvo dosadašnjim radom i suradnjom na ovom za BBŽ vrlo značajnom projektu, čiji rezultati će se vrlo skoro vidjeti u praksi/Foto: Martina Čapo

Marcel Medak: "Edukacijama kao dijelom integralnog upravljanja podići ćemo kvalitetu u turizmu"

Direktor TZ BBŽ Marcel Medak zadovoljan je dosadašnjim radom na projektu: "Najteži dio posla je iza nas, sada slijedi ljepši i kreativniji dio posla integralnog upravljanja kvalitetom turizma u BBŽ", poručio je



Turistička zajednica Bjelovarsko-bilogorske županije pokrenula je niz aktivnosti sa svim lokalnim turističkim zajednicama, u cilju implementacije integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji. O toj smo temi više pisali prije nekolio mjeseci, a cijeli tekst možete pročitati OVDJE.

Kako ovaj sveobuhvatni projekt napreduje, doznajemo od Marcela Medaka, direktora TZ Bjelovarsko - bilogorske županije.

Razmjena iskustva

-Zajedničkim, u pravilu tjednim koordinacijama, rade se početne analize, uskoro kreće i segment odgovornog turizma, ispitivanje mišljenja stanovnika o turizmu u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji.

Edukacija i razmjena iskustva jedan su od preduvjeta za napredak i razvoj turističke destinacije. Dugogodišnje iskustvo i međunarodna priznanja, te brojni partneri projekta potvrđuju da je IQM Destination tim potvrdio kvalitetu rada te doprinosi svojim znanjem i iskustvom zajednici u kojoj radi.

Edukacija je izuzetno važna, kako sam napredak IQM Destination tima koji stalno inovira i ugrađuje u poslovanje nova znanja, tako i direktore Turističkih zajednica s kojima surađuje, te dionika u turizmu destinacije. Treba dodati i da doživljaj destinacije zasigurno ovisi i o spremnosti dionika da se educiraju, prate trendove, da unaprjeđuju svoju uslugu. S implementacijom novih znanja osnažuje se doživljaj gosta, doprinosi se razvoju pozitivne slike o destinaciji, gost je svjestan lokalnih vrijednosti destinacije i poželi se vratiti, preporučiti putovanje svojim prijateljima i znancima. Upravo stoga jedna od aktivnosti IQM Destination tima jest i briga o edukaciji svih dionika u turizmu destinacije, ističe Medak.

Redovite edukacije

Svake srijede u 17 sati dionicima su na raspolaganju putem Zoom aplikacije besplatne edukacije. Teme su različite, a poveznica svim radionicama su i vrhunski profesionalci koji uz direktoricu tvrtke Feel IQM , Đurđicu Šimičić, koja moderira panelima, konkretno prenose svoja znanja i iskustva iz prakse.  

-Posljednjih je godinu dana obrađeno više od 30 tema, a panelisti su uvijek otvoreni za sva pitanja naših kolega koji posjećuju srijedom u 17 sati dio edukacija u sklopu edukativnog programa IQM Destination Education, istaknula je Šimičić.

Neke od tema koji ističi iz TZ BBŽ su: Pripremanje objekata za fotografiranje; Trendovi u hotelskom smještaju; Oznake kvalitete lokalnih proizvoda: Kulturni turizam – lideri destinacijske ponude; Trendovi u privatnom smještaju; Mogu li izvrsna vina bez izvrsnog marketinga?; Google maps - kako iskoristiti sve mogućnosti za promociju?; Sportski turizam kao vrhunska destinacijska ponuda; Zdravstveni turizam – izazovi i prilike; Mali hoteli i trendovi u hotelijerstvu; Događanja inspirirana kulturom i tradicijom; Važnost vizualnih komunikacija i kvalitetne fotografije za brendiranje.

Gost "Srijedom u 17", napominju iz TZ BBŽ, je bio Đuro Tomljenović, urednik portala „Turizmoteka“, te direktori predstavništva HTZ u inozemstvu.

Uskoro rezultati

-Pričalo se o trenutnoj situaciji na turističkom tržištu, gošća je bila Viviana Vukelić, direktorica predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Italiji, Branimir Tončinić, direktor predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Austriji,  te Metka Bradetić, direktorica predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Sloveniji. Najavljena je i slijedeća edukacija u ovu srijedu 30. ožujka u 17 sati na temu „Brendiranje destinacije, izazovi i primjeri dobre prakse“ čiji je gost Božo Skoko, redoviti profesor na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu. Profesor ujedno vodi kolegije iz odnosa s javnošću te obnaša dužnost voditelja poslijediplomskog studija Odnosi s javnošću. Uz odnose s javnošću bavi se istraživanjem identiteta i imidža država te fenomenom brendiranja, odaju iz TZ BBŽ.

Dodajmo, u nastavku edukacija pozive će se i dalje slati svim dionicima turizma na području Bjelovarsko-bilogorske županije, a iz Turističke zajednice vjeruju da će odaziv biti kvalitetan i da će se novim znanjima iskoristiti trenutak i prilika napretka u kvaliteti rada u turizmu.

Direktor TZ Bjelovarsko-bilogorske županije Marcel Medak iskazao je zadovoljstvo dosadašnjim radom i suradnjom na ovom za BBŽ vrlo značajnom projektu, čiji rezultati će se vrlo skoro vidjeti u praksi.

-Najteži dio posla je iza nas, a sada slijedi ljepši i kreativniji dio posla integralnog upravljanja kvalitetom turizma u BBŽ, poručio je.