Fotografija: Foto: Direktorica Turističke zajednice Bilogora-Bjelovar Ana Kelek i direktor Turističke zajednice BBŽ-a Marcel Medak/Foto: Martina Čapo, Darko Tomaš/Cropix
Galerija
Foto: Direktorica Turističke zajednice Bilogora-Bjelovar Ana Kelek i direktor Turističke zajednice BBŽ-a Marcel Medak/Foto: Martina Čapo, Darko Tomaš/Cropix

Kelek odgovara Medaku: "Za razvoj turizma trebamo suradnju, ne prozivke i spletkarenja"

Nakon što je direktor TZ BBŽ Medak javno kazao da jedino bjelovarska TZ bilježi pad u dolascima, svoju stranu priče zašto je to tako iznijela je prozvana direktorica Ana Kelek



BJELOVAR – Na jučerašnjoj press konferenciji Bjelovarsko-bilogorske županije i Turističke zajednice Bjelovarsko-bilogorske županije, s temom raspisivanja Javnog poziva za dodjelu potpora regionalnim i lokalnim događajima u 2022. godini, direktor TZ BBŽ Marcel Medak, između ostalog, spomenuo je kako bjelovarska Turistička zajednica Bilogora-Bjelovar jedina bilježi značajan pad u dolascima i noćenjima. Istaknuo je kako o tom problemu ima namjeru razgovarati s direktoricom spomenute TZ, Anom Kelek.

Ta izjava direktorici Ani Kelek nije najbolje „sjela“ pa je jutros poslala priopćenje u kojem se osvrće na turističke rezultate, ali i stav direktora TZ BBŽ, Marcela Medaka.

Odgovor direktorice

Priopćenje koje potpisuje Ana Kelek, direktorica Turističke zajednice Bilogora-Bjelovar, prenosimo u cijelosti.

„Prilikom predstavljanja javnog poziva za dodjelu potpora regionalnim i lokalnim događanjima u 2022. godini na upit novinarke o turističkim rezultatima u 2020. i 2021. godini direktor Marcel Medak referirao se na podatke iz prva dva mjeseca u 2022. gdje je uz pohvalu rezultata TZ Daruvar-Papuk, ukazao i kako citiramo „Sve turističke zajednice bilježe značajan porast, izuzev Turističke zajednice područja Bilogora-Bjelovar, gdje je došlo do značajnog pada. Ja ću razgovarati s direktoricom u čemu je razlog tog pada jer je on stvarno izražen. Stvarno ne znam točno taj razlog, zašto je to tako". Uistinu je pohvalno da direktor županijske turističke zajednice izražava toliku zabrinutost o lošim turističkim rezultatima te sam očekivala kako će me odmah nakon konferencije za novinare pozvati da vidimo i utvrdimo činjenice te možebitnu odgovornost, No do poziva još uvijek nije došlo!

Ana Kelek, direktorica TZ Bilogora-Bjelovar /Foto: Martina Čapo
Ana Kelek, direktorica TZ Bilogora-Bjelovar /Foto: Martina Čapo

Kako bismo dobili cjelovitu sliku o broju turista, njihovim dolascima i noćenjima na području Turističke zajednice Bilogora-Bjelovar u obzir moramo uzeti kako većinu naših gostiju čine građevinski radnici koji su ipak vezani uz samu sezonu radova, a ona zasigurno nije u zimskim mjesecima, razlika je jedino bila prošle godine kad su u tijeku bili završni radovi na novom krilu Opće bolnice Bjelovar.

Marketinške aktivnosti

Za povećanje broja dolazaka nužne su marketinške aktivnosti koje se po preporuci Ministarstva turizma i sporta moraju provoditi u suradnji i uz suglasnost regionalne turističke zajednice, u ovom slučaju TZ BBŽ. Upravo smo zato i zatražili suglasnost koju smo i dobili kako bismo započeli snažnu marketinšku aktivnost na onim tržištima iz kojih generiramo najviše dolazaka i noćenja te vjerujemo kako će rezultati biti vrlo brzo vidljivi.  Unatoč tome što smo mi tražili zasebnu suglasnost za svoje marketinške aktivnosti, Zakonom je predviđeno da većim dijelom organizaciju i provedbu oglašavanja provodi županijska TZ. Sigurni smo kako ćemo u njoj imati snažnu potporu jer sad nakon uočenog problema u broju dolazaka i noćenja, vjerujemo kako su već osmišljeni načini oglašavanja i promocije područja TZ Bilogora-Bjelovar.

Turistička zajednica Bilogora-Bjelovar u suradnji s Gradom Bjelovarom i svih 9 općina koje njezin rad pokriva aktivno radi na podizanju kvalitete turističkog proizvoda te otvaranju smještajnih kapaciteta i razvoju cjelogodišnjeg turizma.

Suradnja, ne prozivke

Za to je ove godine izdvojeno 975.000,00 kuna za potpore u turizmu i 100.000,00 kuna potpora lokalnim događanjima. Sve ove aktivnosti bit će vidljive već od proljetnih mjeseci i sigurni smo kako će otvorenjem više od stotinu novih visokokvalitetnih smještajnih kapaciteta na području naše turističke zajednice biti povećan broj dolazaka i noćenja, a pri tome mislimo baš na turiste, a ne na sezonske radnike ili osobe koje borave na nekom području radi liječenja zdravstvenih tegoba.

Marcel Medak jučer je istaknuo kako TZ Bilogora Bjelovar jedina bilježi pad dolazaka/Foto: Martina Čapo
Marcel Medak jučer je istaknuo kako TZ Bilogora Bjelovar jedina bilježi pad dolazaka/Foto: Martina Čapo

Za razvoj turizma, pogotovo onog kontinentalnog, važna je suradnja svih dionika, ali i turističkih zajednica, a ne prozivke i spletkarenja. Tim više je to važnije nakon dvije godine pandemije i neizvjesnosti zbog trenutne situacije", stoji u priopćenju Ane Kelek, direktorice Turističke zajednice Bilogora-Bjelovar..