Fotografija: Daruvarske toplice su vrlo tražene u posljednje vrijeme/Foto: Daruvarske toplice
Galerija
Daruvarske toplice su vrlo tražene u posljednje vrijeme/Foto: Daruvarske toplice

Daruvarske toplice apsolutni hit, siječanj gotovo 80 posto popunjen

U siječnju će kod nas biti internacionalna škola karatea, muške i ženske rukometne momčadi, zagrebačka judo škola, čak i tri grupe lovaca iz Francuske", zadovoljan je ravnatelj Vuković



DARUVAR – Lijepe i optimistične vijesti stižu iz Daruvarskih toplica. Naime, što se tiče mjeseca prosinca ta je zdravstvena, ali i turistička ustanova itekako dobro popunjena, a najbolji dio tek slijedi od ponedjeljka.

- Od ponedjeljka pa sve do Nove godine izuzetno smo dobro popunjeni. Prodan je dobro i doček Nove godine, ali i smještaj. Znači spavanje u samome hotelu, a dolaze nam već tradicionalno i grupe umirovljenika. Sve je to dominantno vezano uz wellness usluge. Ono što me posebno veseli zapravo je mjesec siječanj, kazao je ravnatelj Daruvarskih toplica, Ratko Vuković i potvrdio kako je sad već popunjenost u siječnju na visokih 70, pa gotovo i 80 posto.

Sportske pripreme

- Tu su dominantno sportske pripreme. Kod nas će biti internacionalna škola karatea, puno ljudi dolazi iz stranih država, dolaze nam muške i ženske rukometne momčadi, zagrebačka judo škola, ima tu svega, čak i tri grupe lovaca iz Francuske. Osim hotela popunili smo i depadansu Arcadia tako da zbilja možemo biti zadovoljni, iskren je Vuković.

Ravnatelj Daruvarskih toplica Ratko Vuković/Foto: MojPortal.hr
Ravnatelj Daruvarskih toplica Ratko Vuković/Foto: MojPortal.hr

Iako velik broj ljudi u Daruvarske toplice dolazi putem Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje kako bi se liječili, vodećim ljudima Daruvarskih toplica itekako su važne komercijalne usluge koje uspiju prodati.

Akcijski paketi

- Svi ti komercijalni dolasci možda su dijelom također vezani uz zdravstvene usluge, no naravno da nam donose prihode jer su te usluge skuplje. Ono čemu težimo je da se u neko skorije vrijeme vratimo na stare puteve gdje je takvo tržište bilo 50 posto, možda i više, pojašnjava Vuković kojeg smo upitali čemu pripisuje toliko dobru posjećenost u narednom razdoblju.

- Mao smo korigirali cijene, napravili smo određene akcije, dogovorili smo se da se na vrijeme treba pripremiti za ovaj dio godine. Promatrali smo okolno tržište pa smo se i mi prilagodili određenim marketinškim akcijama. Očito su ti dobri paketi polučili jako dobar rezultat, zadovoljan je Vuković.