Fotografija: Daruvarsko kino ovog tjedna prikazuje priču Zlatana Ibrahimovića/ Foto: POU Daruvar
Daruvarsko kino ovog tjedna prikazuje priču Zlatana Ibrahimovića/ Foto: POU Daruvar

U daruvarskom kinu ovog tjedna pogledajte priču o odrastanju Zlatana Ibrahimovića

Kao sinu imigranata s Balkana, nogomet je Zlatanu predstavljao oslobođenje od teške zajednice u kojoj je živio

Na repertoaru daruvarskog kina ovog tjedna nalaze se dva filma. Riječ je o romantičnoj fantaziji "Tri tisuće godina čežnje" i biografskoj drami "Ja sam Zlatan".

"Tri tisuće godina čežnje"

Adaptacija kratke priče The Djinn in the Nightingale’s Eye (Džin iz slavujeva oka) autorice A. S. Byatt u režiji slavnog Georgea Millera, s oskarovkom Tildom Swinton te Idrisom Elbom u glavnim ulogama!

Uspješna, ali usamljena akademkinja, dr. Alithea Binnie zadovoljna je svojim životom i stvorenje je razuma. Na konferenciji u Istanbulu susreće Djina koji joj nudi tri želje u zamjenu za svoju slobodu. Ovo predstavlja dva problema. Prvo, doktorica sumnja da je on uopće stvaran, a drugo, budući da je znanstvenica, zna vrlo dobro sve priče o ‘pogrešnim’ željama. Djin je pak nastoji uvjeriti u suprotno pričajući joj fantastične priče o svojoj prošlosti. U konačnici doktorica zaželi želju koja ih oboje iznenadi.

Ovaj film u četvrtak u 19 sati te u subotu i nedjelju u 18 sati.

"Ja sam Zlatan"

„Ja sam Zlatan“ filmska je priča o Zlatanu Ibrahimoviću odnosno o njegovom odrastanju u neuglednom predgrađu švedskog grada. Kao sinu imigranata s Balkana, nogomet je Zlatanu predstavljao oslobođenje od teške zajednice u kojoj je živio, a tijekom kojeg je pokazao svu veličinu svog nevjerojatnog talenta i samopouzdanja koji su ga kasnije, unatoč potpuno drugačijim predviđanjima, katapultirali u jednog od najvećih nogometnih igrača 21. stoljeća koji je zaigrao za klubove kao što su Ajax, Juventus, Inter, Milan, Barcelona, Paris Saint-Germain te Manchester United.

Biografsku dramu o legendarnom nogometašu pogledajte u petak od 19 sati te u subotu i nedjelju od 20.15 sati.