Fotografija: Uskoro bi moglo odzvoniti kamionima u centru Bjelovara/Foto: Martina Čapo
Galerija
Uskoro bi moglo odzvoniti kamionima u centru Bjelovara/Foto: Martina Čapo

ZBOG VELIKIH GUŽVI "Zabranit ćemo promet kamionima u središtu Bjelovara"

"Razgovarat ćemo s Hrvatskim cestama po pitanju raskrižja Vukovarske i Osječke", kazao nam je Brajdić dodavši kako je velik problem i Slavonska kojom dnevno prođe 18 tisuća vozila



BJELOVAR – Čini se kako je posljednjih godina Bjelovar sve „manji“, odnosno promet se u gradu toliko zgusnuo da je vožnja gradom u nekim udarnim terminima poput 8 sati ujutro ili pak 15 i 16 sati poslijepodne postala teška muka. Sve je veći broj automobila na prometnicama, ceste i raskrižja koja su izgrađena davnih desetljeća nisu prilagođena sve većem broju automobila, a tu je i nervoza vozača.

Nedavna prometna nesreća na raskrižju Vukovarske i Osječke/Foto: SNIMIO Čitatelj
Nedavna prometna nesreća na raskrižju Vukovarske i Osječke/Foto: SNIMIO Čitatelj

Foto: Martina Čapo
Foto: Martina Čapo

Foto: Martina Čapo
Foto: Martina Čapo

Sve zajedno i više nego dovoljno za sve učestalije prometne nesreće u samom središtu grada. Iako najčešće prođu s materijalnom štetom, nikome nisu ugodne i drage. Jedna od kritičnih točaka u gradu, i to baš u spomenutom udarnom vremenu u 7 i 15 sati je i raskrižje Vukovarske i Osječke ulice.

Prometni čepovi i nesreće

Gotovo da nema tjedna da na društvenim mrežama ne osvane manji udes i fotografija prometnog čepa.

Provjerili smo u PU bjelovarsko – bilogorskoj koliko je prometnih nesreća na spomenutom raskrižju prijavljeno prošle, a koliko ove godine.

Raskrižje Osječke i Vukovarske ulice, tzv. raskrižje kod "plavog mosta" jedno je od najprometnijih u Bjelovaru/Foto: Martina Čapo
Raskrižje Osječke i Vukovarske ulice, tzv. raskrižje kod "plavog mosta" jedno je od najprometnijih u Bjelovaru/Foto: Martina Čapo

Foto: Martina Čapo
Foto: Martina Čapo

- U 2021. godini evidentirana je jedna prometna nesreća na raskrižju Vukovarske i Osječke ulice u kojoj je jedna osoba zadobila tjelesne ozljede. U tekućoj 2022. godini evidentirana je također jedna prometna nesreća s materijalnom štetom. Uzrok u obje prometne nesreće bilo je oduzimanje prednosti.

Prometni čepovi javljaju se u vrijeme dolaska i odlaska građana na posao, najviše oko 14, 15 i 16 sati, a posebice kada vozač iz Osječke ulice želi skrenuti u lijevo u pravcu Đurđevca.

Promjena signalizacije

Jedno od rješenja prometne gužve na predmetnom raskrižju bilo bi da se promijeni prometna signalizacija na način da se vozilima koja dolaze iz Osječke ulice i uključuju se u promet na Vukovarsku ulicu, propiše obavezno skretanje u desno. Također bilo bi poželjno spuštanje rubnog kamena pješačke staze i mosta, kako bi se vozačima olakšalo skretanje u desno prema ulici Josipa Jelačića, kazali su iz PU bjelovarsko – bilogorske.

Kamioni stvaraju neviđenu gužvu/Foto: Martina Čapo
Kamioni stvaraju neviđenu gužvu/Foto: Martina Čapo

Ove godine kaminima će se zabraniti vožnja samim središtem Bjelovara/Foto: Martina Čapo
Ove godine kaminima će se zabraniti vožnja samim središtem Bjelovara/Foto: Martina Čapo

Inače, veći broj prometnih nesreća vozači riješe između sebe, osiguranja pokriju štetu, a policija se ne zove.

U Gradu Bjelovaru pokušali smo doznati ima li kakvih planova oko preinake spomenutog raskrižja koje je vrlo usko i nepregledno zbog više razloga. Između ostaloga i zbog mosta koji se nalazi na kritičnom mjestu. Evo što su nam odgovorili.

Stop kamionima

- Znam da tamo postoji prometni problem jer i sam izbjegavam tu dionicu, naročito kada treba iz Osječke izaći na Vukovarsku i skrenuti prema Đurđevcu. Ono što valja napomenuti jest da Vukovarska nije u nadležnosti Grada Bjelovara već je to državna cesta, no definitivno treba porazgovarati s Hrvatskim cestama i donijeti neki zajednički zaključak po pitanju tog raskrižja i lakšeg izlaska na glavnu cestu, kazao nam je Brajdić dodavši kako to nije jedini prometni problemu samom središtu grada.

Igor Brajdić jedno od rješenja vidi u izmještanju kamionskog prometa iz garda/ Foto: Deni Marčinković
Igor Brajdić jedno od rješenja vidi u izmještanju kamionskog prometa iz garda/ Foto: Deni Marčinković

Podsjetio je i na problem gužve u Slavonskoj ulici, koja je najprometnija ne samo u županiji već i u regiji.

- Prema elaboratu, dnevno tom ulicom prođe 18 tisuća vozila. Stoga ove godine definitivno krećemo s onim što ja već duže vrijeme smatram nužnim, a to je izmještanje kamionskog prometa iz užeg središta grada. Kada bismo to učinili, odnosno kada bismo zaustavili kamionski promet kroz grad koristeći maskimalno istočnu i južnu obilaznicu, protočnost vozila kroz sam grad bila bi znatno bolja, zaključio je Brajdić.

Jutarnja gužva u središtu Bjelovara/Foto: Martina Čapo
Jutarnja gužva u središtu Bjelovara/Foto: Martina Čapo

Gužva kod starog groblja i plavog mosta/Foto: Martina Čapo
Gužva kod starog groblja i plavog mosta/Foto: Martina Čapo