Fotografija: Učenici Filip Bogadi, Klara Bohaček, Matija Lončarević, Ema Komljenović, Lana Pokas i Adam Sabljak sudjelovali su u 4. i ujedno posljednjoj mobilnosti u sklopu Erasmus+ KA2 projekta u Španjolskom gradu Valencia/Foto: Prva OŠ Bjelovar
Galerija
Učenici Filip Bogadi, Klara Bohaček, Matija Lončarević, Ema Komljenović, Lana Pokas i Adam Sabljak sudjelovali su u 4. i ujedno posljednjoj mobilnosti u sklopu Erasmus+ KA2 projekta u Španjolskom gradu Valencia/Foto: Prva OŠ Bjelovar

Učenici I. Osnovne škole Bjelovar boravili u Španjolskoj. Evo što su sve tamo radili...

Svrha posjeta bila je utjecati na povećanje ekološke svijesti kod učenika, promatranje eko aktivnosti koje se provode kroz školske programe u Valenciji te sudjelovanje u aktivnostima vezanih za očuvanje okoliša



BJELOVAR - Učenici I. osnovne škole Bjelovar Filip Bogadi, Klara Bohaček, Matija Lončarević, Ema Komljenović, Lana Pokas i Adam Sabljak, njihove učiteljice engleskog jezika Helena Gustović Ljubić i Petra Turković te ravnateljica I. osnovne škole Martina Supančić, sudjelovali su u 4. i ujedno posljednjoj mobilnosti u sklopu Erasmus+ KA2 projekta „Schools For Future“ u Španjolskom gradu Valencia.

Promjena svijesti kod učenika

- Svrha posjeta partnerskoj školi bila je utjecati na povećanje ekološke svijesti kod učenika, promatranje eko aktivnosti koje se provode kroz školske programe u Valenciji te sudjelovanje u aktivnostima vezanih za očuvanje okoliša.

Foto: Prva OŠ Bjelovar
Foto: Prva OŠ Bjelovar

Prvi dan projektnog sastanka započeo je u školi „Colegio Ntra Sra Del Carmen y San Vincent De Paul“.  Ravnatelj škole poželio je srdačnu dobrodošlicu učenicima iz Njemačke, Latvije i Hrvatske, a učenici domaćini prezentirali su provedene eko aktivnosti. Nakon obilaska škole i aktivnosti kojima smo se još jednom predstavili i malo bolje upoznali, učenici su u međunarodnim timovima sudjelovali u provedbi triju radionica. U prvoj radionici učenici su izrađivali reciklirani papir, u drugoj oslikavali platnene torbe i majice eko porukama, a u trećoj radionici radili „Seed bombs“ – kuglice od zemlje i sjemena koje će baciti u prirodu, a iz kojih će niknuti razno sjemenje, kazali su iz škole.

Drugi dan bio je rezerviran za šetnju i upoznavanje okolice škole te za nove radionice koje su se bavile zdravom prehranom, recikliranjem i oslikavanjem recikliranog papira. Učenici su aktivno sudjelovali u aktivnostima te svojim doprinosom omogućili uspješnu realizaciju predviđenih aktivnosti. Učitelji iz partnerskih škola i škole domaćina, sudjelovali su na sastanku na kojem su analizirali provedene aktivnosti te dogovorili detalje nastavka projekta.

Razgledavanje znamenitosti

- Treći dan proveden je u ugodnoj šetnji po Valenciji i razgledavanju znamenitosti. Posjetili smo Gradsku vijećnicu (Ayuntamiento de Valencia), vidjeli grad iz kule: Torres de Serranos, razgledavali baziliku (Basílica de la Mare de Déu dels Desamparats), tržnicu (Mercat Central) , željezničku stanicu (Estació del Nord), te arenu koja je nekada služila za borbu bikova (Plaça de Bous de València).

Foto: Prva OŠ Bjelovar
Foto: Prva OŠ Bjelovar

Ljepotu Valencije upoznavali smo i u četvrtak kada smo posjetili nacionalni park Albufera. Uz ugodnu šetnju i vožnju čamcem, slušali smo zanimljivo predavanje o povijesti mjesta i o biološkoj raznolikosti područja. Nakon vožnje brodom, svi sudionici projekta (podijeljeni u dva tima), okušali se u spravljanju tipičnog španjolskog obroka: paelle.

Posljednji dan, petak, proveden je u gradiću Sagunto gdje smo posjetili tvrđavu, rimsko kazalište, ostatke Gotičke crkve (Santa María, El Salvador) i Povijesni muzej, kažu iz škole i dodaju kako će posjet Španjolskoj zasigurno dugo pamtiti.

Djeca zahvalna na prilici

- Usvojena znanja i vještine iskoristit ćemo za poticanje pozitivnih promjena u našoj školi i okruženju, a prijateljstva ostvarena na ovom međunarodnom projektu čuvat ćemo kao neprocjenjivu vrijednost i poticaj za daljnji osobni rast i napredak, zaključuju.

Foto: Prva OŠ Bjelovar
Foto: Prva OŠ Bjelovar

Ono što je posebno važno istaknuti, dojam je učenika koji su sudjelovali u mobilnosti. Kako nam odaju učiteljice, djeca su više nego zahvalna što su dobila priliku za ovakvo putovanje i učenje o sasvim drugačijoj kulturi, što je samo dokaz da su ovakve mobilnosti itekako poželjne i potrebne.