U poznatom trgovačkom lancu kupio sok kojemu je rok trajanja istekao prije pola godine
kolumnist
komunalije
Vezane vijesti
Facebook stranica koju je pokrenuo Europski centar izvrsnosti potrošača "Halo inspektore" objavila je pismo gnjevnog kupca koji je u Plodinama kupio sok kojem je rok trajanja istekao prije pola godine (!?)
"Radim u trgovini. Više od 32 godine. I za mene je oduvijek rok valjanosti proizvoda bio i ostao svojevrsni Očenaš!!! Osnovna abeceda za prehrambene proizvode.
Ali, eto, i meni se dogodilo ono što mnoge moje kolegice i kolege iritira dok su na radnom mjestu u nekoj od tisuća trgovina diljem Hrvatske.
Bljutavi okus
U Plodinama u ZTC-u Rijeka kupio sam (ističem: s povjerenjem u proizvod i trgovinu) Fizzy colu Zero Sugar od 2 litre kojem je rok prošao prije pola godine!?!
No, dobro sam još i prošao jer nije niti sedam mjeseci, rekli bi neki sarkastično I nisam popio ništa više od jednog dobrog gutljaja. Iskreno, tek tada sam, u stvari, primijetio kako nešto ne valja: okus bljutav, ni G od gaziranosti. A kada sam malo bolje pogledao vidio sam i da je boja soka boja prljave vode.
Znam, neću umrijeti od jednog gutljaja. Pa čak i da sam popio više... Ali, dajte, ljudi moji, danas sok, sutra jogurt, prekosutra salama ili nešto drugo. Dokle? Dajte malo više odgovornosti, kolegice i kolege. Šefovi, dajte si malo više truda i kontrolirajte proizvode! Plaćeni ste za to. Ili nemojte onda to raditi.
Što će biti ako netko od vaših jednog dana bude završio na hitnoj ili u bolnici? K tome, i mi smo potrošači kada ne radimo kao trgovci, zar ne?!" ljutito će Riječanin dok je kao trgovac svoje potrošačko iskustvo potvrđivao slikama soka i računom.
Svoje iskustvo prijavio je, naravno, Plodinama. Ako dobije odgovor, podijelit će s nama i sa svojim kolegicama i kolegama koji rade u trgovinama. Jer i oni su u konačnici - potrošači.
Odgovor Plodina
Iako donedavno Plodine nisu imale praksu odgovarati (posebice ne u pisanom obliku na prigovore i reklamacije) tu praksu su izgleda prekinuli jer smo dobili njihovo očitovanje o tom slučaju u kojem se, između ostalog, kaže:
"... ispričavamo na nastalim okolnostima te vas ovim putem obavještavamo kako iste prihvaćamo. Provesti ćemo hitnu internu kontrolu poslovanja supermarketa Rijeka ZTC, s naglaskom na kontrolu rokova valjanosti proizvoda za navedenu skupinu i opomenuti djelatnike na obvezu ažurnijeg praćenja istoga. Također, prigovor smo proslijedili na znanje neposredno nadređenima, poslovođi supermarketa, kako bi se nepravilnosti ispravile na obostrano zadovoljstvo, te kako se slične ili iste neugodnosti ne bi ponavljale," odgovorile su Plodine.
Prilikom sljedeće posjete kupac na info pultu supermarketa Plodine Rijeka ZTC sa računom će ostvariti pravo na reklamaciju ili u vidu zamjene proizvoda ili povrata sredstava, ovisno o njegovoj želji, piše "Halo inspktore".
Dobijte informaciju odmah, zapratite nas na Facebooku i TikToku!