Fotografija: Most se oštetio zbog velike količine vode koja prolazi ispod njega i prijeti mu urušavanje/Foto: Drago Hodak
Galerija
Most se oštetio zbog velike količine vode koja prolazi ispod njega i prijeti mu urušavanje/Foto: Drago Hodak

Gradit će se novi most prema Velikoj Maslenjači jer starom prijeti potpuno urušavanje

Riječ je o mostu kojim prometuju kamioni i ostala vozila, a koji se uslijed velike količine vode unazad nekoliko godina oštetio



Općina Đulovac rekonstruirat će glavni most prema Velikoj Maslenjači kojim prometuju kamioni i ostala vozila, a koji je uslijed velike količine vode unazad nekoliko godina erodirao i oštetio se i prijeti mu potpuno urušavanje.

Prijašnjim radovima Općina Đulovac ograničila je težinu vozila koji mogu ići preko mosta te su pokušali sanirati most dodavanjem asfalta te na taj način podignuli most što je s vremenom izazvalo još veće spuštanje mosta i povećalo opasnost.

Općina Đulovac ograničila je težinu vozila koji mogu ići preko mosta/Foto: Drago Hodak
Općina Đulovac ograničila je težinu vozila koji mogu ići preko mosta/Foto: Drago Hodak

- Most je živa kucavica dok ne riješimo prometnu povezanost sa Grubišnim Poljem preko Munija gdje planiramo raditi nastavak nerazvrstane ceste u vrijednosti četiri milijuna kuna, a u planu je povući još toliko u idućem programskom razdoblju da pređemo Ilovu i Grubišno Poljsku stranu. Tako bismo potpuno eliminirali promet kamiona kroz Maslenjaču - rekao nam je načelnik Općine Đulovac, Drago Hodak.

Glavni prometni most kojim prometuju kamioni i ostala vozila je uslijed velike količine vode erodirao /Foto: Drago Hodak
Glavni prometni most kojim prometuju kamioni i ostala vozila je uslijed velike količine vode erodirao /Foto: Drago Hodak

Investicija je to vrijedna pola milijuna kuna, kompletno će se vaditi cijela konstrukcija mosta, a slijedi i novo građenje i betoniranje.

- To su interventna sredstva namijenjena održavanju koja će uložiti Općina Đulovac. Pokušali smo i javili se na natječaj, međutim nismo dobili ponude - kaže Hodak.

Radovi obuhvaćaju kompletno vađenje cijele konstrukcije mosta te ponovno betoniranje i građenje/Foto: Drago Hodak
Radovi obuhvaćaju kompletno vađenje cijele konstrukcije mosta te ponovno betoniranje i građenje/Foto: Drago Hodak

Gradilište je prijavljeno, dobivena je suglasnost Hrvatskih voda, a čeka se na poboljšanje vremena i snižavanje vodostaja kako bi se krenulo s radovima.