Fotografija: Djelatnici DV Tratinčica radionice su imali nakon radnog vremena/
Galerija
Djelatnici DV Tratinčica radionice su imali nakon radnog vremena/

Dramska pedagoginja Ivana Marijančić "trenirala" odgajatelje grubišnopoljskog vrtića Tratinčica

Odgajateljice i jedan odgajatelj su nakon svog redovnog posla s velikim interesom i angažmanom sudjelovali na kreativnim treninzima, kaže Marijančić



Dramska pedagoginja Ivanu Marijančić održala je tri treninga za odgajatelje Dječjeg vrtića Tratinčica iz Grubišnog Polja. Do ovog svojevrsnog team buildinga došlo je na inicijativu ravnateljice Biljane Katić i psihologinje Jelene Heštera, koje su u sklopu projekta "Grubišno Polje za djecu još bolje!" djelatnicama vrtića odlučile priuštiti vrlo dinamičnu kreativnu edukaciju.

Edukacija je održana u sklopu EU projekta "Grubišno Polje za djecu još bolje!"/ Foto: DV Tratinčica
Edukacija je održana u sklopu EU projekta "Grubišno Polje za djecu još bolje!"/ Foto: DV Tratinčica

- Posljednji trening održane je u petak, 16. prosinca, čime je završen niz, a zadovoljstvo onime što su prošli je veliko i obostrano. Odgajateljice i jedan odgajatelj su nakon svog redovnog posla s velikim interesom i angažmanom sudjelovali na kreativnim treninzima, poručila je Ivana Marijančić.

Edukacije kao team building

Kako kaže, prvo je održan trening pod nazivom "Igrice" prepun raznolikih igara i vježbi kroz koje se potiču vještine zapažanja, aktivnog slušanja, suradnje, pantomime. Na drugom treningu "Zvuk" polaznice su ovladavali dramskim vježbama koje bi trebale biti prirodan dio kazališta, a to su zvučni kreativni materijali, ali ne oni koje proizvodimo pritiskom na gumb ili tipku, već one koje proizvodimo mi sami svojim tijelom i glasom.

Odrađena su tri treninga/ Foto: DV Tratinčica
Odrađena su tri treninga/ Foto: DV Tratinčica

- Ovakav oblik dramskog rada zapostavljen je jer upotrebom tehnologije naše tijelo kao kreativan resurs nije iskorišteno. Na ovom treningu zvuk je bio sredstvo komunikacije, sredstvo za interpretaciju umjetničkih djela i dio kazališnog rada, a stvarale su ga same polaznice tijelom i glasom kroz strukturirane dramske vježbe. Tema trećeg treninga "Igrajmo priče!" bila je kako da slušatelji priča (djeca) ne budu pasivni slušatelji i kako pojačati njihov doživljaj priče i uključiti ih tijekom pričanja i prenošenja priče, pojasnila je dramska pedagoginja.

Edukacija je ujedno bila i team building/
Edukacija je ujedno bila i team building/

Dodala je i to da je ovakvim tipom edukacija ravnateljica unijela osvježavajuće edukativne kreativne sadržaje u vrtić koji vodi, dok je psihologinja treninge okarakterizirala kao jako zaigrane pa čak i terapeutskog djelovanja, jer uz dobru dinamiku i poticanje voditeljice nitko nije stigao misliti ni na što drugo i angažman grupe je bio maksimalan, stoga je ovakav niz treninga, osim nadopune njihovog profesionalnog razvoja, bio i dobar team building za vrtić.

Dobijete informaciju odmah, zapratite nas na Facebooku!

Foto: DV Tratinčica
Foto: DV Tratinčica
Foto: DV Tratinčica
Foto: DV Tratinčica