Fotografija: Završni radovi u Ulici Put žrtvama u Lugu/ Foto: Deni Marčinković
Galerija
Završni radovi u Ulici Put žrtvama u Lugu/ Foto: Deni Marčinković

Cesta kroz Lug dobila novi asfalt, obnovljen i stari drveni most

Osim samog asfaltiranja, cestu smo i dodatno proširili. Ukupno je rekonstruirano 540 metara, a izgrađena je i pješačka staza. Građani ovog dijela grada napokon su dobili su infrastrukturu koju zaslužuju, ističe Hrebak



Puštanjem u promet istočne bjelovarske obilaznice Ulica Put žrtvama u Lugu postala je sve prometnija, a dodatan problem stvarao je i stari drveni most. Stoga su se gradske vlasti odlučile rekonstruirati ovu prometnicu, a danas su asfaltirani i posljednji metri ove ceste.

Proširena cesta

- Osim samog asfaltiranja, cestu smo i dodatno proširili. Ukupno je rekonstruirano 540 metara, a izgrađena je i pješačka staza. Cesta je sada široka šest metara, a uz nju smo izgradili i nogostup širine metar i pol. Usporedbe radi, prije rekonstrukcije širina ove prometnice iznosila je svega četiri i pol metra, poručio je bjelovarski gradonačelnik Dario Hrebak.

Dario Hrebak/ Foto: Deni Marčinković
Dario Hrebak/ Foto: Deni Marčinković

Dodao je i to da je ukupno uloženo dva milijuna i 650 tisuća kuna, a u taj iznos ulaze i troškovi rekonstrukcije dotrajalog drvenog mosta. 

- Građani ovog dijela grada napokon su dobili su infrastrukturu koju zaslužuju. Most preko Bjelovacke sada je širok šest metara, a paralelno je izgrađena i pješačka staza, kazao je Hrebak te podsjetio da su trenutno u tijeku i radovi na obnovi Spomen parka šuma Lug, vrijedni milijun i pol kuna.

Istočna obilaznica i pruži prijelaz

Nažalost, prije nekoliko dana baš na ovoj cesti, točnije na križanju s istočnom obilaznicom dogodila se teška prometna nesreća u kojoj je smrtno stradao jedan Bjelovarčanin, a brojni građani smatraju da na tom križanju treba izgraditi kružni tok.

Novi most u Lugu/ Foto: Deni Marčinković
Novi most u Lugu/ Foto: Deni Marčinković

- Mi ćemo sigurno napraviti pripremne radnje u dogovoru s policijom i strukom u cilju barem privremenog rješavanja situacije. Kružni tok uvijek je najbolja opcija, međutim tu odluku mora donijeti struka. Kao privremeno rješenje postavit ćemo usporivače prometa. Također, ostavili smo prostor za dodatno proširenje na dijelu ceste preko koje prelazi željeznička pruga, međutim osiguranje sredstava i cjelokupni projekt postavljanja rampe u nadležnosti je Hrvatskih željeznica. Najavljeno je bilo da će to napraviti, ali su njihove procedure puno kompleksnije od naših te su znatno sporiji, zaključio je bjelovarski gradonačelnik. 

HŽ mora osigurati sredstva za rampu/ Foto: Deni Marčinković
HŽ mora osigurati sredstva za rampu/ Foto: Deni Marčinković