Fotografija: Zagreb, 220221.
NSK.
Konferencija za medije stozera civilne zastite RH
Na fotografiji: Krunoslav Capak.
Foto: Goran Mehkek/CROPIX
Zagreb, 220221. NSK. Konferencija za medije stozera civilne zastite RH Na fotografiji: Krunoslav Capak. Foto: Goran Mehkek/CROPIX

Capak: Imam dojam da je nedostatak cjepiva najbolja reklama za cijepljenje

Dodao je da se radi na internetskoj platformi za cijepljenje, ali i da se sutra otvara call centar za ljude koji ne koriste internet, da se mogu naručiti za cijepljenje



Povodom početka cijepljenja protiv koronavirusa za građane grada Zagreba, ali i Bjelovara u okviru druge faze cijepljenja osoba starije životne dobi kao i osoba s kroničnim bolestima, u Novom danu N1 televizije ugostili su danas ujutro ravnatelja Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, Krunoslava Capaka.

Cijepljenje je počelo u 9 

Došla je velika količina cjepiva, pred kraj tjedna nam dolaze i veće doze i vidjet ćemo što dalje, rekao je Capak za N1, dodavši da je na početku bilo problema s isporukom cjepiva od strane proizvođača.

Dodao je da se radi na internetskoj platformi za cijepljenje, ali i da se sutra otvara call centar za ljude koji ne koriste internet, da se mogu naručiti za cijepljenje.

Očekuje se da će se procijepiti oko 900 ljudi, a na raspolaganju su cjepiva AstraZenece i Pfizer/BioNTecha.

Upitan je li stvorio konfuziju informacijom da se oni koji se cijepe AstraZenecom neće morati nositi masku, Capak je rekao da su iz te kompanije rekli da cjepivo štiti od transmisije virusa. “Ja sam jučer rekao da nijedno cjepivo ne štiti 100 posto i da trebamo nastaviti nositi maske”, rekao je Capak.

Bolji rezultati

“Odmah nakon registracije AstraZenece rekli smo da je bolje da se cijepi kasnije, između 8 i 12 tjedana, a sad je pokazano da su rezultati cijepljenja bolji, ako se druga doza primi što kasnije, pa ćemo raditi na tome da se to docjepljivanje što više približi dvanaestom tjednu”, rekao je Capak.

Ravnatelj HZJZ-a je rekao da se nada da će isporuke cjepiva u drugom kvartalu biti barem dvostruko veće nego u prvom, što bi znatno olakšalo i početak turističke sezone i nastavak gospodarske aktivnosti.

“Nekad imam dojam da je nedostatak cjepiva najbolja reklama za cijepljenje”, rekao je Capak za N1, dodavši da je strateški cilj što prije procijepiti rizične skupine